inapoi

Oradea - Budapesta - Frankfurt - New Delhi

Lucrurile nu au decurs asa cum ne-am asteptat dar pina la urma au avut finalul scontat. La Budapesta avionul nostru spre Milano a decolat cu 2 ore intirziere din cauze meteo si inainte sa plece ne-au dat jos fiindca nu mai prindeam legatura spre New Delhi si ne-au trimis cu Lufthansa, via Frankfurt. Totul a fost OK, doar ca am ajuns in India mai tirziu (spre usurarea noastra au ajuns si bagajele) si n-am mai vrut sa-i deranjam pe prietenii lui Fred din Delhi ci am decis sa ne cazam la un hotel. Pina aici totul a fost frumos, mai putin lungile ore de asteptare prin aeroporturi si pe scaunele avioanelor.

In aeroportul din New Delhi am cautat un birou de taxi prepay ca sa nu dam peste vre-un sofer care sa faca turul orasului cu noi si sa ne taxeze corespunzator si iata-ne intr-o masina de moda veche cu destinatia Hotel Metropolis. Aici incepe sa-si faca simtit mediul agresiv al Indiei: pe drum soferul a inceput cu noi un dialog protocolar din care a  tras suficiente concluzii cit ne pricepem noi la India si si-a strecurat deja propria oferta ca in cazul in care la Metropolis nu au camere libere sa ne duca el la un hotel etc. Dar i-am retezat-o destul de iute. Ne-a trecut prin cap ca poate ne duce unde vrea el si ca poate o bulim, dar era totusi cu firma pe masina, in buzunar aveam o chitanta, ma rog, era cit de cit oficial. Doar ca strazile erau luminate cam ca la noi pe vremea impuscatului si ... hm, nu spun ca a fost prea placut pina ne-am vazut coboriti in fata hotelului

La Metropolis nu aveau locuri asa ca am cotit-o pe o alta straduta si ne-am cazat la alt hotel, zic eu ieftin, cam cu 400.000 lei vechi/camera. Dar m-am cocosat de ris. Vreau sa spun ca mergind 200 m pe stradutele cartierului Pahar Ganj a fost destul pentru a vedea chiar si in lipsa iluminatului public ca e mai rau decit la noi la tigani. Eu exact la asta ma asteptam fiindca am vazut fotografii pe net, dar Cosmina mai ca vroia acasa :)))) Mamaaa!!!! Dar trebuie sa spun ca era intr-adevar terifiant noaptea! (mizerie crunta si cam deprimant pentru ochiul nostru). Noroc ca hotelul era curat si chiar OK. Greu am adormit, prea era totul alt fel.