inapoi

Jaipur - Agra
Agra/Baby Taj

De la Jaipur am plecat in urmatoarea zi spre Agra. De data asta eram destul de curiosi cum va fi: daca de la Delhi la Jaipur am calatorit cu un expres care a costat 450 R/caciula, acum pe aproape aceeasi distanta luam un intercity la clasa a doua cu doar 100R/caciula. Calatoria a fost OK, ceva cam ca si cu trenul nostru personal (ca si curatenie), doar ca la viteza era sa zicem ca un accelerat, nu a oprit decit in vre-o 3 statii. Sunt multe de povestit despre tren, le las pentru cind voi ajunge acasa.

La Agra in fata garii a reinceput circul cu tocmirea unei ricse. De data asta hotelul la care am fi vrut sa tragem era cam inafara orasului si un motoricsar ne-a propus sa ne duca sa vedem altele mai centrale, pina ajungem la unul care ne convine. Ne-a dus la unul care nu ne-a placut, apoi la altul care nu mai avea camere si pina la urma am ajuns (indrumati de ghidul primit de la Adi) la un complex de casute (zidite, nu cum sunt la noi in campinguri), cu baie etc. Am bagat nasul in doua si fiindca nu m-am aratat satisfacut patronul a aplicat o "corectie" de 30% la pret. Oricum ne-am fi cazat aici fiindca eram deja tracasati de ricsa si atitea cautari. Complexul este OK doar ca nu a mai fost renovat ... cam de multisor si ... hotelul din Jaipur a fost prea frumos, ne-a ridicat standardele!
Prima zi la Agra a fost destul de proasta. Dupa ce ne-am cazat, am mincat la restaurantul hotelului doua specialitati de orez (vegetarian - cu legume si Kasmirian - cu fructe) apoi am plecat cu o ricsa sa vizitam un mausoleu (Baby Taj, taj = palat). Tajul a fost OK. Binenteles invadat de maimute cu care am facut multe foto. Pe sus se roteau acvile, prin copaci veverite ... sunt multe animale pe aici. Dar ne cam lasau nervii cu atitea tocmeli, pina la urma am ajuns acasa pe jos.