Dispecer de serviciu:

București - Moscova - New Delhi - Kathmandu

Perioada: 17 septembrie - 17 octombrie 2007

Scop: tabără de voluntariat 2 săptămâni în Dhunkharka-Nepal prin SCI Nepal

+ 2 săptămâni trekking și vizite prin zona Kathmandu sau Pokhara.

18 septembrie 2007

- Helllooo from India!

Ce pot spune? Este cu totul altceva (nu degeaba il numim soc cultural)... am un noroc fantastic; pe drum pana la Moscova am stat alaturi de Elena - o d-na care este/sta in Japonia de peste 28 de ani, dupa care de la Moscova am continuat calatoria alaturi de doi prietni israelieni care stau in Romania de peste 5 ani. Astfel am ramas impreuna si ne-am cazat la acelasi hotel. Voi ramane cu ei in Delhi timp de doua zile dupa care fiecare pe drumul lui: eu Kathmandu, ei zona Kashmir. Internetul merge ingrozitor de greu asa ca voi putea transmite destul de rar. Pe scurt sunt bine, sunt fericita ca sunt aici - este o experienta unica. Pup acasa si voi incerca sa scriu mai multe urmatoarea data.

19-20 septembrie 2007

Ehee... planurile sunt facute pentru a nu fi respectate ::)) Aseara am plecat de la aeroport direct in Pahar Ganj unde ne-am cazat la hotelul Cottage Gana Inn, dupa care dimineata am cautat un altul si ne-am decis sa ramanem la Roxi Hotel - un loc chiar dragut, unde majoritatea sunt localnici – in apropierea hotelului Metropolis, care, asa cum mi-au povestit amicii mei israelieni, de-a lungul timpul a devenit unul dintre cele mai scumpe hoteluri din zona. Am apelat la o firma de turism pentru biletul de tren ... Astfel, maine la ora 17.00 voi lua directia Gorakhpur, apoi un bus local pana la granita cu Nepal; dupa care un altul pana in Kathmandu. Am optat pentru aceasta varianta pentru ca vreau sa simt India (in plus costurile sunt incomparabile).

Voi avea grija de mine ... cu siguranta ca voi merge insotita, asa cum am fost si pana acum; totul se leaga si coincidentele nu isi gasesc locul aici.

Desi m-am hotarat sa renunt la tabara de voluntariat si sa merg in Tibet pentru o saptamana acum pun in balanta ... decizia.

Azi am fost in zona Chandni Chowk undeva spre NE orasului langa 'Red Fort'. Daca Pahar Ganj e aglomerat cu turisti, aici nu vei gasi decat puzderie de localnici. Mirosurile sunt inimaginabile ... pe fiecare straduta se vinde un anumit tip de marfa ... am facut cateva poze care vorbesc de la sine.

....................................................

Incerc de pe un alt PC sa iti trimit cateva poze ... am foarte multe de spus si in acelasi timp sunt 'wordless'; e ceva care cu greu se poate transpune in cuvinte::))

.......................................................

La ora 17.00 voi lua trenul spre Gorakhpur (granita dintre orasul unde s-a nascut Buddha - Lumbini si cel unde a murit - Kushinagar) si apoi pana la granita cu Nepalul (in Sunauli) un bus local; de aici voi lua autobuzul spre Pokhara.

Am ales Pokhara pentru este mai aproape si peisajul este magnific...

Am fugit ca este tarziu ...